Thursday 30 November 2017

Pengalaman di Mobile Book Cafe

30 Nov 2017


                   As usual , datang kerja jam 8.30 a.m ...tapi risau jugak pagi tadi takut lambat masuk kerja sebab kluar rumah lambat .....bukan aku yang lambat ehh jangan salah faham tapi akak aku yang lambat. Nasib baiklah sampai on time.....Alhamdulillah.....Hari ni pon aku susun buku yang berbaki tak tersusun lagi dan dengan gembiranye kitorang dah pon habes susun buku di semua rak...macam semalam gak susun-susun buku sedar-sedar dah pukul 1 p.m....then kitorang benti rehat for lunch .....yang bestnye Azreen ajak lunch kat luar tapi tak jauh pon dari ofis ..berempat termasuk aku jalan kaki pergi lunch....fun jugak sekali sekala lunch kat luar dengan kawan-kawan baru nihhh... masing-masing seronok bercerita pengalaman sendiri....



                     After lunch aku buat poster untuk mobile book cafe which is poster maulidur rasul....aku rasa sangat puas sebab dapat  siapkan poster dengan kreativiti aku sendiri.....😊...


             

 
           


No comments:

Post a Comment