Wednesday 6 December 2017

Pengalaman di Mobile Book Cafe



6 Dec 2017

       
                 Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum semua....ape khabar hari nih? so macam mane hari ni  , happy ? sad?....hari nih aku masih di beri peluang untuk kongsikan pengalaman aku sepanjang hari ini....macam biase lah ....kite start dari pagi so semalam aku breakfast dalam kereta ngan akak aku....aku dapatlah makan dalam kereta sebab akak yang drive...tapi akak aku pon join makan time lampu merah dekat trafic light.....😋



                  Pagi ni aku sampai ofis sunyi je ....mula2 aku ingat diorang nak prankkan aku rupenye memang diorang takde sebab pergi hantar buku .....so aku tak tahu nak start dengan ape so aku basuh pinggan , cawan dan semuanya yang ade dekat atas meja....masa tengah basuh tu atul and ain pon sampai dan selang beberapa minit azreen, faiz dan en.mad pon sampai...


           
                  Then, start lah kerja kami...first aku update blog untuk semalam .....lepastu aku edit poster semalam aku buat ...sedar2 dah pukul 1.00 p.m ....so sorang demi sorang pergi menjalankan tanggungjawab tunduk kepadaNya (solat zohor) ..lepas semua da siap solat kitorang makan same2 sambil bersembang ....


                  Next, aku buat promosi jualan di page facebook dan jugak whatsapp....alhamdulillah akhirnya ade jugak customer aku ....rasa happy sangat dapat jual buku ....

No comments:

Post a Comment