Thursday 14 December 2017

Pengalaman di Mobile Book Cafe



14 Dec 2018


                    Hari ni aku rasa lemah sangat sebabnya aku demam bole kate teruk jugaklah sebab aku muntah-muntah malam tu and pagi tu jugak....tapi gagahkan jugak diri pergi kerja macam biasa ...bukak je whatsapp dapat tahu yang aku kene pergi seminar copywriting dengan Reen...itu pertama kali bagi aku ....best sebenarnya seminar tu banyak ilmu yang aku belajar masa hadiri seminar tu...aku belajar teknik nak membuat copywriting ...sebahagian yang aku belajar ialah gunakan konsep GEMPA , PMKT, PAS, Golden Circle dan banyak lagi...

                      Bengkel tu habis dalam kol 4 p.m macam tu ....Next En. Mad ambil aku ngan azreen untuk balik ofis.....sampai ofis duduk2 kejap then kemas ape yang patut .....tengok jam da kol 5.30 p.m ......so aku pon balik lah....








                     



               


                   

No comments:

Post a Comment