Thursday 28 December 2017

Pengalaman di Mobile Book Cafe



Khamis

               
               Assalamualaikum semua.....lame da aku tak update blog nihhh....mase tak mengizinkanlah nak buat ...bile balik rumah je busy melayan family pulak ....time tu lah ayah , ibu and adik nak bermanja ...macam2 di suruhnye buat masak itulah masak inilah....lipat kain bajulah ...macam2...tapi kali ni, ade mase so terus teringat dekat blog nihh... lame tak share story dengan korang  semua....


                Pagi nihh sampai je ofis terus tolong Reen buat parcel and balut barang customer untuk post kepada customer Reen.....Then, atul buat kerja die ain ngan faiz terus buat flyers...so aku ngan Reen kemas2 ofis....


                Next, kitorang kira stock buku2 terbitan tomodachi yang belum di kira and yang terselit-selit dekat celah2 and bawah2 almari tu....Selepas itu, aku sambung kemas ngan azreen and ain.....Then siap semua kitorang keluar makan .....


                Balik je dari makan haaaaa....itulah masenye aku update blog nihh share cite aku ngan korang.....
Hope korang enjoy la bace cite aku nihh.....

No comments:

Post a Comment