Friday 8 December 2017

Pengalaman di Mobile Book Cafe

8 Dec 2017


               Pagi yang gelap kini sudah terang ....ehh ternyayi pulak...haha...so apa lagi bersiap-siaplah kita untuk pergi  kerja...macam biasalah pagi2 dah gomol si kecil medina aisyah sebelum pergi kerja...sampai je ofis en.mad buat meeting for PABUBA esok....After meeting kitorang pon buat poster by hand untuk PABUBA....


               Sebelah petang pulak kitorang try maskot dora dan diego.....plan asalnya aku ngan atul yang pakai maskot untuk PABUBA but at the end azreen yang ganti aku sebab aku tak muat nak pakai...hurmmm...dah dekat2 nak balik tu aku ngan ain buat tanda harga untuk jualan buku pagi esok...aku rasa itu je kot nak kongsi untuk hari ni....nanti aku kongsi lagi...bye2 u all
             


             

No comments:

Post a Comment