Saturday 9 December 2017

Pengalaman di Mobile Book Cafe



9 Dec 2017



                 Hari ni mood aku spoil sangat ...pagi2 kereta da buat hal....bole pulak die mati tengah2 jalan time lampu merah ...igt mati biase je tapi bile start balik tak bole hidup ejinnye ....geram je rase ....rase nak nangis pon ade time tu....dah lah baru merangkak belajar bawak kerete tibe2 enjin kerete mati tengah jalan ....memang tak tau  nak buat ape la jawabnye....yang lagi risau bile call ibu, ayah, akak semua tak angkat ...macam2 rasa time tu ...tibe2 teringat dekat abang ipar ...die selalu lepas subuh main game dekat handphone dan tentulah die pegang handphone...terus aku dail no die....alhamdulillah die angkat...so aku bagi tahu semua ape yang terjadi dan suruh inform dekat ibu and ayah.....


                   Next, aku dapat panggilan daripada akak aku...then akak aku suruh aku start kete banyak kali baru boleh .....tiga kali jugak lah kerete aku mati tapi alhamdulillah sampai jugak aku dekat ofis...then kitorang pergi perpustakaan Bangi for (PABUBA)..Azreen and Atul jadi maskot , aku dengan Ain pulak edar flyers dekat orang awam...pengalaman yang menyeronokkan sebenarnya ...kitorang dapat jual banyak jugaklah buku masa tu....around 2 p.m macam tu kitorang pon balik dan En. Mad belanja kitorang makan tengah hari sebenarnya masa dekat PABUBA pun En. Mad da belanje cendol....Terime kasih En. Mad ...💕💕💕💕💕




               


                 



                 



           

No comments:

Post a Comment